flag
سال ۱۴۰۴،سرمایه گذاری برای تولید
  • تاریخ انتشار : 1403/11/14 - 09:38
  • مشاهده کنید : 27
  • بازدید کننده : 26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

وبینار علمی مجازی تحت عنوان «چرا کانال‌های بازاریابی سازمان‌یافته و غیر سازمان‌یافته همزمان وجود دارند؟ مطالعه موردی بازاریابی شیر در نپال»

موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصادکشاورزی و توسعه روستایی، موسسه پژوهشی رابط با مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه CIRDAP دعوت به وبینار علمی مجازی تحت عنوان "چرا کانال‌های بازاریابی سازمان‌یافته و غیر سازمان‌یافته همزمان وجود دارند؟ مطالعه موردی بازاریابی شیر در نپال" می‌نماید.
تاریخ 12 فوریه 2025- ساعت 11 صبح به وقت بنگلادش
مطابق با 24 بهمن 1403- ساعت 8:30 صبح به وقت ایران
پیوند، شماره جلسه و رمز عبور (در محیط نرم‌افزار ZOOM)
 لینک ورود به وبینار
Meeting ID: 951 2467 4993
 Passcode: 656793
 
 
  • کد گروه : اخبار و رویدادهای صفحه اصلی
  • کد خبری : 732
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع فونت:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: